you were there to light my day you were there to guide me through from my days down and on i'll never stop thinking of you how can i forget all that when you're the one who make me smile you'll always be a part of me how i wish you were still mine never will forget the day how we've met and came this far we all know we got this feeling but somehow it has to end up here i know it's me who said goodbye and that's the hardest thing to do cause you mean so much to me and guide the truth from me to you for all the things i've done and said for all the hurt that i've caused you i hope you will forgive me baby cause that wasn't what i meant to do

Saturday, October 8, 2011

TRIAL SPM 2011 (!)

Baru - baru ni aku menduduki 'SPM TRIAL'. Aku try struggle. Aku hope sangat dapat flying colour result or at least yang okay. Aku baca buku last minute. Mama aku marah. Haha. Aku boleh lagi hangout. Aku tak fikir sangat pasal trial ni but kawan - kawan aku yang bagi semangat untuk study . Kawan kawan yang selalu ada dengan aku untuk study, Iqlil Juny, Nurfatin, dan Yart <33 Aku selalu fight2 dengan diaorang . HAHA but aku tak boleh lawan Juni. Dia pandai :)
Juni pandai dalam semua subject. Aten pandai Math and Acc . Yart pula BM kot :) HEHE . Aku tak tauu la. Hmm about my result ? You want to know ? HAHA. I've got 6A1B1C . Juny 6A too. Aten n Yart aku da lupa tapi result kitaorang okay okay je. Haa! Lagi satu, kiteorang da dpt ranking dalam class . no . 1 juni . no . 2 aq . no 3 . aten . no . 4 yart no . 5 sara :)
kitaorang sebaris . Thanks To God . kitaorang ada discuss about course yang kitaorang nak . semua ambik course yg berlainan tau . juni na jadi cikgu . aq nak jadi nurse . tu ponn papa aq yang suruh but aq minat jugak la . yang paling aq minat ,, aq na kerja kat kerajaan . HEE . wait . aten pulak na amik acc , na jadi accountant . yart ? na jadi fashion designer . wahh . dia bole design kan baju kahwin aq nanti . HAHA . btw aq hope sangat kitaorang dpt apa yang kitaorang nak . Pray for us okay . hee . da byk sgt kot aq tulis . penat . tata : )

No comments:

Post a Comment